niedziela, 16 sierpnia 2015

Co Ci臋 tutaj czeka?馃敁馃敁

Zakazane,niedopuszczalne,nienormalne. Uczucie zrodzone ze strachu,troski i poczucia odpowiedzialno艣ci. Powszechnie nieakceptowane,bo wbrew wszystkiemu,w co wierz膮 ludzie. Nikt nie zastanawia si臋,jak do tego dosz艂o. Wszyscy jedynie pot臋piaj膮,bo w tym s膮 doskonali. 艢lepi na krzywd臋,gotowi st艂amsi膰 z byle powodu. Do czego got贸w jest brat,by zapewni膰 bezpiecze艅stwo m艂odszej siostrze? Ja wiem. Do wszystkiego. A je艣li to wymknie si臋 spod kontroli? Kiedy mi艂o艣膰 zmieni znaczenie? Ja wiem. I opowiem Ci o tym,drogi czytelniku,je艣li tylko chcesz. Kocham moj膮 siostr臋,w ka偶dym tego s艂owa znaczeniu. Oto moja historia.

_________________________________
Jestem Tina.☺
Mo偶e kto艣 zna mnie z bloga :
http://give-me-love-zayn-louis.blogspot.com

Histori臋 z Wattpada postanowi艂am udost臋pnia膰 te偶 na starym dobrym blogspocie. Jest tworzona pod wp艂ywem emocji,wi臋c nie b臋dzie dodawana systematycznie. Nie jest te偶 dla wszystkich,na dole widniej膮 hasztagi z ostrze偶eniami,wi臋c je艣li nie czujesz si臋 na si艂ach,nie przywi膮zuj si臋 do tego bloga. 馃槈

#dramat #molestowanie seksualne #kazirodztwo #przemoc #sceny erotyczne

Brak komentarzy

Prze艣lij komentarz